BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

klik klik :)


ShoutMix chat widget

Followers

tinggal jejak anda :)

Tuesday, February 15, 2011

Permata Yang Di Cari :D

Assalamualaikum J

aknaksuhkorangslynjplgulaniemmgsbkri

Kita lyan jp keh lagu nie coz td pg aku da lyn lgu2 hotfm on9 ttba line putus la plk,
Mmg dasar dgki bos cmpny ni..huahuahua pas2 aku pon dgn baeknya dqr lgu2 nsyid plk yg mmg sdia ada lam lappy aku nih. Lyn pnya lyn aku da sgkut ngn 1 lgu nie sb lirik dia mmg suweet bg aku lah…hehe bg korang tataw la kn.so pe kta kowang lyn dlu lgu nih :P

   
Actly aku suka ngn lirik lagu nih. Bkn apa bila aku dqr ja lgu ni aku rsa cm bes n aku ulg lgu ni dh dkt 6x rsanya.. hehe almklum lah sblom2 ni xpnh taw plk wujud lgu ni lam lappy aku..HAHA ! asik lyn lgu sentimental ja smpai tataw btapa indahnya lirik nie bg aku.. hehe acece suweet kn aku.. ^_*


                               Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu

Dialah permata yang dicari
Selama ini baru kutemui
Tapi ku tak pasti rencana Ilahi
Apakah dia kan kumiliki


aku suka lirik nie. Suka sgt sb bwa mksud trsirat dlam ssbuah hubungan sb kita sbgai insan biasa xkn taw adakah owg yg kita kpel skrg nie akan jd milik kita 1 ari nty .btl kn ? sapa kt cni yg dh taw sapa jdoh dia ? see xkn da owg yg taw oke !! tlg percaya sb jdoh pertemuan ajal maut hnya Allah sja yg taw biaq pon kita yg mrncang tp hakikatnya Allah yg tntukan segala galanya..

tp setiap hubungan yg trjalin semstinya mginginkan ssuatu yg brakhir dgn perkahwinan kn ? aku pon cm2 sb aku dh lma kapel dn harap sgt hubungan nie akan brkekalan smpai ke anak cucu tp kuasa Tuhan Yg Maha Kuasa kita xtaw apa yg kita rncang tu akan jd knyataan ataw tidak. kita sbgai mnusia perlu redha seadanya :))
wah suweet kn aku bila ckp cmny ...:D

p/s : Hadirnya tanpa kta sedari menggamit kasih cinta bersemi dan hadir cinta ini Anugerah kurniaan Ilahi...




SILA LIKE OKE :P
www.tips-fb.com

2 comments: