BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

klik klik :)


ShoutMix chat widget

Followers

tinggal jejak anda :)

Wednesday, February 9, 2011

usia VS cinta


topik
 yang sgt2 hot , sebabnya  cinta yang hadir tak knal usia...boleh jadi yang gurl memilih utk berkahwin dgn boy yg lebih berusia dari dia, boleh jadi jugak boy yg memilih utk mengahwini gurl yg lebih berumur dri dia..hurm tu suma hak mnusia tu sndri dan yg tntukan suma adalah Dia.

orang kata cinta ni xkenal usia,  xkenal rupa paras..kalaw hati dah suka ..semua jadi..masa bercinta semua indah ...tapi kalau bergaduh, perfume yg wangi pon boleh jd busuk...mcm2 hal kalau bercinta...HAHA !

bagi aku, usia bukan melambangkan cinta.usia tu cuma nombor..1 angka yang menonjolkan usia seseorang..pada nombor ni la yang tertonjolnya peribadi seseorang..mungkin ada yg mengatakan makin berumur, makin matang...belum tentu lagi... ada plk org kta bila bercinta ngn org yg tua pada kita, kita akan rasa respek..tak jugak kot sb respek tu dtg bila ada 1 personaliti dlm diri seseorg yg buat kita respek..

Kejayaan dlm perhubungan bergantung kepada motivasi yang wujud dalam diri masing2. Usia bukanlah pengukur kehebatan atau kematangan seseorang.. Perbezaan umur kdang2 jgk dpt membantu salah seorang dalam aspek nasihat tentang kehidupan serta kerjaya. 

Jika kita memilih untuk mempunyai pasangan yang lebih muda, jangan fikirkan tentang umur, sebaliknya fikirkan sama ada perhubungan tersebut baik untuk korang berdua atau tidak, sb elemen yang meromantiskan perhubungan ialah perhubungan emosi dan bukan fizikal semata-mata,, :)


cinta ni bukanlah sebagaimana kita dapat.
mencintai...
menyayangi..
dan menerima..
dengan sempurna..

tp cinta itu adalah bgaimana kita dapat mnerima 
yg tidak sempurna itu..
dan membuatnya sempurna di mata kita..
DAN
e2 lah nmanya CINTA.

p/s: kalu dah jodoh............. umur bukan lagi ukuran.... wink.gif

SILA LIKE OKE :P
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment