BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

klik klik :)


ShoutMix chat widget

Followers

tinggal jejak anda :)

Wednesday, February 2, 2011

ole2 dari sabah baa..

salam suma :) 

korang dh mkn blom nie ??? aku dh knyg dh mkn chicken chop org blnja ..HAHA ciap bungkus bwak blik lgi.. HAHA aku ngn adek aku mmg prangai buruk cket klaw bab2 mkn.. :P

oke korang jgn jelez yea ari ni mmg ari rzeki rimau kot.. bygkan tdi pg da owg blnja mkn lontong, tghari plk da owg blnja kehepsi n mlm plk chicken chop.. aiyoo dh la aku ni gmok mkin gmok la alamatnya nti.HAHAHA

oke2 berbalik pd n3 kita yg sbnaq keh. sbnaqnya aku nk cita yg aku dpt ole2 dr mkcik ngn mkjang aku.. waa syiokknyaa xterhingga..korang nk tawu x ole2 apa yg aku dpt ??? oke kita pnazkn minda cket erk, pew kta korang teka apa yg aku dpt dr dorang ? hehe ala korang teka la nti aku bgkus ole2 kt korang plk erk... nk x?? klaw nk kna la tka dlu oke. hehe 

ala jgn nk mrh2.. aku nk cita la ni apa yg aku dpt, korang ni mmg xspotlight ar.. HAHA eh sporting la mksud aku..spotlight mai celah mna plk kn..HAHA sewel cket mkn byk sgt kot td :)

oke 1,2,3 teng2 sbnaqnya aku dpt t shirt ja pon..HAHAHA kcian kt korang kn bc pnya bc tgk2 dpt t shirt ja ingtkn dpt mutiara ka ape kn.. hihihi alolo jgn mrah2 yea pokcik mokcik hmbo mtk maap bbyk yoo. hmbo truja bnor nk cita kt korang suma.. hehe tgk bju nie cntek x?? klaw nk nti aku cetak rompak kn keh... HAHAHA !
**ole2 dri mkjang aku**

**sabah baaaa**

**key chain sabah baaa untuk adek tembam aku**

ala jp la ada g bnda nk cta nie, yg t shirt kinabalu 2 aku dpt dr mkjang aku sb bru2 ni dia dpt sponsor dr datok untuk peg msak nsi kndaq kt sna.. mkjang aku mmg tkang msak pon kt kdai nasi kandaq haji ramli tu.. ala xkn korang xtaw kot yg dkt simpang 4 tuh.. klaw taw singgah2 la yea. HAHA promot cket mna taw pasney datok tuh sponsor aku plk kn..HAHA xkoser rsanya datok tu nk hamek aku kn.. HAHA :)

fes dpt bju 2 mmg syiokk la kn tp tiba2..... mkcik aku plk bg ole2 dr lgkawi tp ole2 dia xleh smpan lelama sb aku xthan daulat.. HAHA sapa nk than kn klaw dh bg ole2 coklat kisses gtu. aku mmg hntu cokelat + aiskrim.. maw xgmok cm anak gjah..waaa kjam kn kta kt dri sndri.. hehe tp xpa aku mmg sorang yg rndah dri  pon wlaupon aku nie di kategorikn sbgai sorang yg tggi lampai gtu kn...HAHA weeekkk muntoh 

HAHA dh2 sila kwal dri anda keh aku xnk nti blog aku kotoq ngn najes2 mutohharoh korang k :))
hehe korang nk x cekolat 2 ?? klaw nk aku nk bg nie. owh xnk xpela aku bru ja nk jd baek aty ngn korang tp dh korang ckp xnk selamat la cokelat aku.. huahua meh tgk ni aku nk ksi korang tgkp leleh cket :)

**aummm codap**
nk erk ?? HAHA

**ni pon codap jgk**
hehe

**ni xtaw la rsa apa sb blom mkn g**
haha dh byk sgt mkn nti buruk plk gg..ngeee


hehe 2jala yg aku nk cita.. korang jgn cdih2 aku pon cdih jgk sbb aku xdpt peg lg..waaaaaaaa bila agaknya blh peg kn2 ?? korang klaw nk peg nti ajak la aku skli aww.. HAHA tringin ni :) 

hehe k lah u ols nti kita stori mori g keh. mta aku dh nantuk ah .jom2 tito came2 nan tite.. (jom tido sama2 ngn kite).. trnlate kang ada plk yg xphm.. k u ols nyte suweet dream .muahh untuk korang :))




SILA LIKE OKE :P
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment